052-220-5015

אקווריום בתוך הקיר

אקווריום בתוך הקיר הוא אחד האקווריומים המרשימים ביותר שמשדרג משמעותית את החלל. אקווריום בקיר הינו רהיט "חי" אשר נראה כחלק מהקיר עצמו ולרוב הוא מוצב בתוך גומחה או נישה שהוכנה לכך מראש, כך שהחזית הקדמית של האקווריום תהיה בקו אחיד עם פני הקיר עצמו. מסביב לאקווריום אפשר למקם מסגרת דקורטיבית, חיפוי עץ או כל רעיון עיצובי אחר.

בתכנון אקווריום בתוך הקיר יש להביא בחשבון גישה לטיפול בתוך האקווריום, האם האקווריום ימוקם בקיר קיים שדורש חציבה או שיוכנס לתוך קיר ייעודי שהוכן מראש, או שמא יוצב בחלל ויחופה בגבס שנראה כ-קיר לכל דבר.

צריך לזכור שלכל קיר ישנו שיקולים, תוספות והגבלות שעלינו להביא בחשבון בעת ההקמה – אם הקיר הנו קיר תומך, או שמא מכיל בתוכו צנרת מסועפת עם חוטי חשמל רבים וכו'.

יש להבחין בין ההבדלים של "אקווריום בתוך הקיר" כפי שתואר כאן לעיל, ולבין "אקווריום תלוי על הקיר (פלזמה)" שהינו אקווריום אשר תלוי על הקיר בעזרת ג'מבואים ולא דורש נישה או גומחה מוכנה בקיר.

הקמה ובניית אקווריום בתוך הקיר מתבצעת במלואה על ידי חברת "מנדרין-אקווריומים ובריכות נוי" משלב התכנון ועד שלב הביצוע – לחץ כאן לקבלת הצעת מחיר

אקווריום בקיר