052-220-5015

אקווריום תלוי על הקיר / פלזמה / תמונה

אקווריום פלזמה הוא אחד האקווריומים המרשימים ביותר שמשדרג משמעותית את החלל. האקווריום הינו רהיט "חי" אשר נראה כמו תמונה תלויה על הקיר. הינו יושב על תמיכה אשר לא נראית לעיין ולא תופסת מקום בחלל הבית, בדומה למסך טלוויזית פלזמה שתלויה על הקיר.

היתרון של אקווריום פלזמה תלוי על הקיר הוא גמישות מיקומו כיוון שניתן לתלות את האקווריום בכל קיר בטון אשר בקרבתו נקודת חשמל. אופן הקיבוע של אקווריום פלזמה לקיר הוא ע"י מסגרת ברזל מגולוונת אשר מחוברת לקיר בעזרת קדיחה וברגים מאסיביים בשם "ג'מבו".

על המסגרת ברזל מניחים את אקווריום הפלזמה בצורה שלא ניתן לראותה. אופן התליה הינו בטיחותי בתנאי שהקיר בנוי מבטון. לעומת זאת קיר גבס לא יכול לשאת את משקל האקווריום- אלא אם מפרקים לוח גבס, מציבים תמיכה פנימית ולאחר מכן בונים חיפוי גבס חדש, אך דבר זה מייקר את העלויות.

אקווריום פלזמה נבנה עם מערכת פילטריזציה ביולוגית פנימית אשר מוסתרת בדפנות האקווריום יחד עם יתר הצנרת וחוטי החשמל, שנמאים מאחורי חיפוי נגרות עץ ברמת גימור גבוה אשר עמידה בפני מים וצבוע בשלל צבעים ע"י "צבע בתנור" או "פורמייקה" לפי טעם אישי.

מידות הגובה והרוחב של זכוכית אקווריום פלזמה מוגבלות מסיבות בטיחותיות כיוון שהאקווריום תלוי על קיר שאמור לשאת את משקלו. לעומת זאת אורך האקווריום לא מוגבל כיוון שהמשקל מתפזר על שטח גדול יותר של הקיר.

אורך אקווריום פלזמה מקסימאלי: 3.2 מטר (ואף ניתן להכפיל ע"י תפר והצמדת זכוכית נוספת)
רוחב אקווריום פלזמה מקסימאלי: 20 ס"מ
גובה אקווריום פלזמה מקסימאלי: 60 ס"מ
יש להביא בחשבון כי חיפוי הנגרות סביב זכוכית אקווריום הפלזמה מוסיף לכל צד 11-15 ס"מ, אך משקלו זניח באופן יחסי.

אקווריום פלזמה נבנה לפי התאמה אישית ולפי המרחב הקיים. מתאים במיוחד למבואות, קירות חזית, סלונים, חדרי המתנה, משרדים, מרפאות, בתי מלון, מסעדות ועוד.

יש להבחין בין ההבדלים של "אקווריום תלוי על הקיר (פלזמה)" כפי שתואר כאן לעיל, ולבין "אקווריום בתוך הקיר"

הקמה ובניית אקווריום תלוי על הקיר מתבצעת במלואה על ידי חברת "מנדרין-אקווריומים ובריכות נוי" משלב התכנון ועד שלב הביצוע – לחץ כאן לקבלת הצעת מחיר

אקווריום פלזמה