052-220-5015

בריכת נוי מבטון

בטון הוא חומר האיטום היעיל ביותר שעמיד למשך שנים רבות כאשר הוא ניצק כהלכה. בבריכת נוי מבטון יש צורך בסוג בטון קונסטרוקטיבי בעל אטימות גבוהה ושילוב של טפסנות ברזל בתוכו (אשר הופך את הבטון ל-"מזויין"). יתרונותיו של הבטון הוא בחוזקו ביחס ליריעות ה-PVC- וה- EPDM שעלולים להיקרע או להיסדק לאחר מספר שנים. ישנה אפשרות לתכננו בכל גודל וצורה, וכמובן להניח תחתיו צנרת ואלמנטים אחרים אשר יהיו נסתרים מהעין.

החומרים בהם משתמשים לבניית בריכת נוי מבטון הם חומרים איכותיים בעלי תו תקן ואף הבטון ואופן יציקתו אינו דבר טריוויאלי אשר דורש תכנון קפדני ומקצועי. ביצוע לקוי של הבנייה יוביל לנזילות חמורות שקשה ואף לעתים בלתי אפשרי לאתר אותן.

שתי אפשרויות לבניית בריכת נוי מבטון על ידי "מנדרין בריכות נוי":

האפשרות הראשונה והעדיפה במצב של בניית בית / מבנה חדש הינה בנייה ויציקת בריכת הנוי מבטון באמצעות קבלן השלד שבונה את ביתכם, ואנו נכנס לתמונה בשלב תכנון טפסנות הברזל, הצבת הצנרת ויתר אלמנטים אשר חייבים להיות מתחת ליציקת בריכת הנוי מבטון. לאחר יציקת הבטון נבצע התקנה של כל הציוד הנדרש להפעלת בריכת הנוי כהלכה: משאבות, פילטרים, צנרת, תאורה, מערכת UV, דגים, צמחייה אקזוטית וכו'.

האפשרות השנייה והעדיפה במצב של בית / מבנה בנוי הינה בנייה מן היסוד ויציקת בריכת הנוי מבטון על ידי "מנדרין בריכות נוי". אנו נבצע את כל תהליך תכנון הבנייה ועבודות הגמר הכוללות את טפסנות הברזל, יציקה הבטון ואיטום בריכת הנוי. לאחר מכן נבצע התקנה של כל הציוד הנדרש להפעלת בריכת הנוי כהלכה: משאבות, פילטרים, צנרת, תאורה, מערכת UV, דגים, צמחייה אקזוטית וכו'.

בניית בריכות דגים מבטון

עיצוב בריכת נוי מבטון

לאחר השקעה מרובה בעיצוב הבית שלכם, לא מן הנמנע שגם בריכת הנוי מבטון צריכה להיות מעוצבת לפי הטעם והסטנדרטים שלכם, או מי מטעמכם כמו האדריכל או מעצב הפנים. הניסיון שלנו מאפשר לנו להתאים באופן אופטימאלי את הצרכים של כל לקוח, כך שניתן להתאים את בריכת הנוי מבטון למגוון עיצובים ודקורציות ע"י מפלים, מזרקות, סלעים טבעיים, חלוקי נחל וצמחים מסוגים שונים אשר גורמים לבריכת הנוי להראות כפיסת טבע אמיתית.

יצירת קשר

בניית בריכת דגים מבטון היא המומחיות שלנו ומתבצעת במלואה על ידי "מנדרין בריכות נוי" תחת אחריות של החברה על כל ציוד בריכת הדגים ומערכותיה, הכוללת גם אחריות מפני נזילות. על כן לפני ההחלטה על בניית בריכת נוי מבטון אנו מזמינים אתכם להתייעץ עמנו ללא התחייבות ולקבל הצעת מחיר.
פרטי יצירת קשר נמצאים בתחתית העמוד או לחץ כאן

בריכת נוי מבטון